پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاسخ معاون پژوهش خبرگزاری فارس به جوابیه صادق زیباکلام

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار مطلبی از سوی دکتر صادق زیباکلام در پاسخ به نامه سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش «فارس»، جبرائیلی طی مطلبی به اظهارات زیباکلام پاسخ داد که متن کامل آن از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

گفتنی است پیرو اظهارات آقایان صادق زیباکلام و احمد شیرزاد در دانشگاه تهران و زیر سوال بردن فعالیت های هسته ای کشورمان،‌ سید یاسر جبرائیلی طی نامه‌ای کتاب «بحران ساختگی:‌داستان ناگفته هراس از ایران هسته‌ای» را که توسط انتشارات فارس ترجمه و منتشر شده، برای این دو تن ارسال کرد. صادق زیباکلام نیز اخیرا با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فیس بوک، پاسخ این نامه را داد. 

ادامه مطلب ...

پاسخ صادق زیباکلام به نامه معاون پژوهش خبرگزاری فارس

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، پیرو اظهارات آقایان صادق زیباکلام و احمد شیرزاد در دانشگاه تهران و زیر سوال بردن فعالیت های هسته ای کشورمان،‌ سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس طی نامه‌ای کتاب «بحران ساختگی:‌داستان ناگفته هراس از ایران هسته‌ای» را که توسط انتشارات فارس ترجمه و منتشر شده، برای این دو تن ارسال کرد. صادق زیباکلام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فیس بوک، پاسخ این نامه را داده است که از نظر خوانندگان محترم می گذرد. گفتنی است سید یاسر جبرائیلی در گفت و گو با خبرنگار ما از پاسخ خود به این مطلب در روزهای آینده خبر داد

ادامه مطلب ...

نامه‌معاون خبرگزاری فارس به زیبا کلام

به گزارش خبرگزاری فارس، پیرو اظهارات آقایان صادق زیباکلام و احمد شیرزاد در دانشگاه تهران و زیر سوال بردن فعالیت های هسته ای کشورمان،‌ سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس طی نامه‌ای کتاب «بحران ساختگی:‌داستان ناگفته هراس از ایران هسته‌ای» را که توسط انتشارات فارس ترجمه و منتشر شده، برای این دو تن ارسال کرد. 

ادامه مطلب ...

پس از 7سال حقوق کارگران نساجی مازندران پرداخت‌شد

فرارو- کارخانه نساجی مازندران با کمک دولت یازدهم بعد از 2 سال تعطیلی با پرداخت حقوق معوقه کارگران و بازنشستگان خط تولید نخ و پارچه مجدداً راه اندازی شد.

 

از دو روز قبل با پیگیری های صورت گرفته و تامین نقدینگی نظیر گشایش اسناد اعتباری، فروش سوله، فروش اراضی محل سابق کارخانه نساجی مازندران و رایزنی با مدیریت عالی بانک ملی کشور، پس از هفت سال 120 میلیارد ریال مطالبات معوقه 1180 کارگر و بازنشسته کارخانه نساجی مازندران انجام شد.

 

در حال حاضر ۳۶۰ نفر در کارخانه نساجی مازندران فعالیت دارند که قرار است این شمار به ۹۰۰ نفر تا پایان سال جاری افزایش یابد. همچنین ماشین آلات رنگرزی و چاپ این کارخانه که سالها در انبار بوده با حمایت دستگاه های اجرایی و مسئولان ار انبار گمرکات خارج و خط تولید نخ و پارچه این کارخانه راه اندازی شده است. عکس های علی رزاقی عکاس مهر از کارخانه نساجی مازندران را در زیر می بینید

(تصاویر) پس از 7سال حقوق کارگران نساجی مازندران پرداخت‌شد


(تصاویر) پس از 7سال حقوق کارگران نساجی مازندران پرداخت‌شد.








(تصاویر) پس از 7سال حقوق کارگران نساجی مازندران پرداخت‌شد

شیطان و فقر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الشَّیْطَانُ یَعِدُکُمُ الْفَقْرَ وَیَأْمُرُکُم بِالْفَحْشَاء وَاللّهُ یَعِدُکُم مَّغْفِرَةً مِّنْهُ وَفَضْلًا وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ﴿۲۶۸﴾

شیطان شما را از تهیدستى بیم می­دهد و شما را به زشتى وامی­دارد؛ و(لى‏) خداوند از جانب خود به شما وعده آمرزش و بخشش می­دهد، و خداوند گشایشگر داناست.(268)

زنده گیری پلنگ ایرانی در خراسان

به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر حمله یک پلنگ به حیوانات اهلی، به ویژه سگ های گله در اطراف یک روستا در خراسان شمالی، این پلنگ زنده گیری و به پارک پردیسان در تهران منتقل شد.

 

به گزارش ایرنا، از مردادماه سال جاری، پلنگی در اطراف روستای تازه قلعه در نزدیکی مرز ایران و ترکمنستان به دام های اهلی حمله کرد که تعداد این حملات از ابتدای پاییز شدت یافت و تا پایان آذرماه، درمجموع 14 سگ متعلق به اهالی این روستا را شکار کرد.

 

  ادامه مطلب ...

42 ماه حبس برای شکارچی یوز‌ایرانی

مدیر دیده‌بان محیط زیست و حیات‌وحش ایران از 42 ماه حبس برای عامل کشتار پلنگ ایرانی با تائید دادگاه تجدیدنظر خبر داد.