پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

دو دیدگاه متفاوت از یک موضوع!!


دیدگاه اول: چون سال 88 احمدی نژاد در مناظره ها اسمی از افرادی برد ولی آن افراد در تلویزیون از خودشان دفاع نکردند، پس حالا که اسمی از احمدی نژاد در گزارش 100 روزه روحانی برده شده است، حق دفاع از خود ندارد و روحانی کار درستی کرد که مناظره با احمدی نژاد را نپذیرفت.

دیدگاه دوم: روحانی که ادعای آزادی بیان دارد و می گوید اگر در تلویزیون از کسی اسمی برده شده است، باید به او اجازه دهیم از خودش دفاع کند، حالا که نوبت به خودش رسیده و از احمدی نژاد در گزارش 100 روزه نام برده، وقتی احمدی نژاد او را به مناظره دعوت می کند، نمی پذیرد و این نشان عدم صداقت اوست.

کدام دیدگاه درست است؟!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
روح الله دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 14:40

علاقه به مناظره داری صادق جان؟؟؟؟؟
خب احمدی یه درخواست بده ضرغامی، بهش 1 ساعت وقت بدن زنده با مردم درد ودل کنه.چرا توپو تو زمین رئیس جمهور می اندازی.

احمدی نژاد توهین بهش بشه چیزی نمی گه ولی وقتی دید دارند کل این 8 سال رو که مدیریت از دست بعضی ها گرفته شد و تخریب می کنند گفت بیاید مناظره کنیم تا حقایق معلوم شه. والا اون که مرامش سکوت بود.

روح الله دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 09:51

احمدی ، تو مناظره ها اتهام وارد کرد به برخی افراد ....(فساداقتصادی ، رانت و......) بعضیاش هم هیچ وقت ثابت نشد.
اما روحانی 3 قلم از بدهی های دولت جمهوری اسلامی ایران رو گفت (دولت مال روحانی یا احمدی نیست). هر آدم عاقلی هم جاش همین کارو می کرد. و می گفت که دولتی که تحویل گرفته چقدر بدهی داره. من نشنیدم که اتهامی به جناب احمدی نژاد بزنن. که بعدش ایشون بیان دفاع کنن.بدهی که دفاع نداره.برن از مراکز مربوط استعلام کنن ببینن راسته یا غیر واقعی.

دقیقا بحث همینه. روحانی میگه خزانه خالیه ولی وزیر اقتصاد میگه « موجودی خزانه بانک مرکزی بیش از 100 میلیارد دلار است، ورودی صندوق توسعه ملی بیش از 54 میلیارد دلار بوده همچنین موجودی کنونی آن حدود 33 میلیارد دلار است. » کدوم حرف درسته؟ اگه مناظره برگزار شه آمار حقیقی که گفتی معلوم میشه. در ضمن بدهی که همیشه هست. این که چیز جدیدی نیست.

روح الله یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 21:05

گزینه ی سومی هم وجود دارد.وآن پرسش از مردم است که آیا آمارهای اقتصادی روحانی که در گزارش 100 روزه داده شد، غیرواقعی بوده ویا نه.قضاوت با مردم

اصلا به موضوع بحث دقت نمی کنی!!
موضوع حق مناظره احمدی نژاد است. آیا طبق دیدگاه اول حقی ندارد یا طبق دیدگاه دوم حق دارد؟! موضوع این است که روحانی طبق دیدگاه اول صادق است یا طبق دیدگاه دوم صادق نیست؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد