پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

امان از استکبار جهانی که به ما تهمت می زنن.

ددمنشانگی غرب و آمار سرچ گوگلی ایرانیان

امیر وفایی «اعلام آمار کلمات پرجست‌وجوی سال 2013 برای ایران توسط شرکت گوگل» را دستمایه مطلب طنز خود در شماره امروز روزنامه قانون قرار داده است.

 

 

به گزارش ایسنا، وفایی می‌نویسد: «بنا بر اعلام شرکت گوگل بخش قابل توجهی از دانلودها، عکس‌ها و فیلم‌های جست‌وجوشده ایرانی‌ها در موتور جست‌وجوی این شرکت در سال 2013، مضامین غیراخلاقی و جنسی را شامل می‌شدند. بر اساس این گزارش در جست‌وجوهای «گوگل ایمیجز» 10 کلمه پر جست‌وجوی ایرانی‌ها برای دیدن تصاویر مربوطه عبارت بودند از عکس، دختر، زن، hot girl، لباس، تصویر، لخت، فیلم و عروس.

گاهی وقتی از جلوی کافی‌نت‌ها عبور می‌کردیم و می‌دیدیم جوان‌ها با چه اخم و دقتی به صفحه مانیتور خیره شده‌اند، به خودمان نهیب می‌زدیم که: «خاک بر سرت، تو همه عمرتو حروم کردی و اینا از صبح تا شب دارن کار پژوهشی و تحقیقاتی انجام میدن.» حالا نگو طرف همان موقع سرچ کرده بوده "hot girl" و در انتظار بالا آمدن تصاویر مربوطه به سر می‌برده. آن اخم و جدیت هم تزئینی بوده تا یک وقت صاحب کافه شک نکند.

در این میان پرسشی که ایجاد می‌شود این است که با توجه به فیلتر بودن اکثر این کلیدواژه‌ها در فضای مجازی ایران، چرا و چگونه هنوز در صدر جست‌وجوهای اینترنتی قرار دارند؟ این فرضیه مسموم که مردم از فیلترشکن استفاده می‌کنند از بیخ و بن باطل است و همه می‌دانیم جوانان چقدر به مسئولانی که وظیفه مراقبت از نفس اماره آنها را به دوش می‌کشند علاقه دارند؛ آن هم در این زمانه پرمشغله که آدم دیگر نمی‌رسد برای نفس اماره‌اش وقت بگذارد.

شواهد زیادی در دست است که پرده از شیطنت غربی‌ها در ارائه این گزارش آماری برمی‌دارد. امروز شما حتی اگر بخواهید ساعت بخرید و در گوگل سرچ کنید «سیتی‌زن» می‌بینید که تمام صفحات مربوط به آن به دلیل استفاده از کلمه «زن» فیلتر است و مجبورید به سراغ مارک‌های دیگر بروید. آن وقت چطور ممکن است یک عده از صبح تا شب بنشینند و سرچ کنند «زن»؟ در دل همین گزارش آماری پیداست که خوشبختانه تبلیغات مربوط به «با یک گل بهار نشدن در خانواده‌ها» خیلی زودتر از آنچه انتظارش می‌رفت جواب داده. نشان به آن نشان که واژه عروس هم در میان این 10 کلمه دیده می‌شود.

دختر: جست‌و‌جوی این واژه توسط پسرهای دم بخت و آماده گل‌کاری ایرانی کاملا طبیعی است. هر چند که اکثر آنها با صفحه آشنای مربوط به فیلترینگ مواجه شده و پس از 10 ثانیه به وبلاگ شهاب مرادی هدایت می‌شوند.

زن: این واژه بیشتر توسط مردان بالای 40 سال که قبلا یک ازدواج ناموفق داشته‌اند و به اندازه کافی بچه ندارند جست‌وجو می‌شود. ایرادی دارد؟

Hot girl: به معنای دخترخونگرم و بجوش؛ اکثر پسرها ازدواج با این نوع از دخترخانم‌ها را ترجیح می‌دهند و این هم موضوع غیرعادی و حیرت‌آوری نیست.

لخت: بر خلاف تصور ذهن بیمار غربی‌ها، این کلمه «لَخت» است که حتما می‌دانید کاربردهای بسیار زیادی در زبان و ادبیات فارسی دارد؛ مانند لَختی بیندیشیم.

عکس: کسانی که این واژه را سرچ می‌کنند را به قول معروف نه‌تنها نباید اذیت کرد، بلکه حتی جا دارد میزان پروتئین بیشتری برای سبد کالایی‌شان در نظر گرفته شود.

در همین گزارش آمده که در سال گذشته میلادی برخی از کلمات پر جست‌وجوی موتور جست‌وجوی گوگل در جهان عبارت بودند از آیفون اپل 5 اس، رقص هارلم شیک، انفجار بوستون آمریکا، گوشی‌های سامسونگ گالکسی اس 4، دستگاه‌های پلی‌ استیشن و سونی اس 4. به وضوح هیچ نشانی از پایبندی به بنیان خانواده در این واژه‌ها به چشم نمی‌خورد. جوان غربی را با گالکسی اس 4 و اپل 5 سرگرم کرده‌اند تا خودشان بتوانند با خیال آسوده به چپاول‌مندی و ددمنشانه‌گری‌شان ادامه بدهند

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بنده خدا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 01:32

خوب ماله کشی میکنی.

م.م دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 22:22

لطفا در صورتی که جواب زیر را درست میدانید، در ادامه ی پستتان اضافه نمایید:


اگه ایرانی ها این کلماتی که گفتید را زیاد سرچ کنند، باید حتما یک سری سایت پربیننده با این محتواها داشته باشیم.

حال به سایت alexa.com بروید و پربازدیدترین سایت های ایرانی را نگاه کنید.

ببینید که ایا در بین حداقل 200 سایت پربیننده، سایتی غیر اخلاقی وجود دارد، یا نه؟

و حال در همین سایت، به پربازدیدترین سایت ایالات متحده بروید. نگاهی به چهلیم سایت پربیننده بیندازید تا دستگیرتان شود که آمریکایی ها با وفور نعمتی که دارند، زیاد درگیر این مسائل هستند، یا ما ایرانی ها.

بهتره خودمونو گول نزنیم......به فکر حل این معضل باشم...باید به فکر راه حلی باشیم که غریزه جنسی جوونامونو از راه حلال تامین کنیم.

صادق دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 19:32

یک می گفت کفار که نیاز به دیدن سایت های مستهجن ندارند، هر وقت دلشون خواست اصل جنس حاضر است. یکی دیگم می گفت برخی ها در داخل برای اینکه بگن مشکل از اسلام است، به این موضوع ها می پردازند. الله اعلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد