پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

نامه تشکر از رئیس مجلس

این نامه به جهات تشکر از مواضع دکتر علی لاریجانی در حمایت از حزب الله لبنان تهیه شده است. لینک سخنرانی ایشان در زیر آمده است:

http://www.larijani.ir/News.aspx?ID=3382

این نامه قرار نیست در جایی منتشر شود و فقط از طریق کانالی به دست رئیس مجلس می رسد تا مطالعه کنند. این نامه تشکر است و پاسخی نخواهد داشت. ما می خواهیم از سخنان رئیس مجلس حمایت کنیم و این کار را برای رضای خدامند متعال انجام می دهیم. ان شاالله. دوستان نظرات خود هر چه سریعتر اعلان کنند:

 

به نام خدا

 

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

جناب دکتر علی لاریجانی

سلام علیکم

در جهان امروز شاهد این هستیم که استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، چنگال های خود را در شکم ملت ها فرو برده و خون آنها را می مکد و روزی نیست که صدای ناله و فغان مردمی مظلوم از گوشه کنار جهان به گوش نرسد. در این میان، انقلاب سال 1357 ایران نوری در دل تاریکی بود که جهان را روشن کرد و ملل مختلف را به آزادی و رهایی امیدوار نمود. انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران، برای مظلومان و زجردیدگان سراسر عالم پناهگاهی شد که امید خود را از دست ندهند. انقلابی که از دل مکتب شیعی بیرون آمد چراکه تعالیم شیعه، پیروان خود را به مبارزه با ظلم و ظالم فرا می خواند. در حال حاضر نیز این شیعیان در سراسر جهان هستند که علم مقاومت و ایستادگی را برافراشته اند. حزب الله لبنان، جمعیت شیعی است که خار چشم اسرائیل، این خونخوار وحشی شده است. حزب اللهی که سمبل مقاومت دربرابر ستمگران است. حزب اللهی که با دست خالی و با تکیه بر خداوند متعال به جنگ دیوصفتان عالم رفته است و در برابر تجاوزهای اسرائیل ایستادگی می کند. در این راستاست که جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران بر خود واجب کرده اند که از این نماد مقاومت پشتیبانی کنند.

جناب دکتر علی لاریجانی سخنان محکم و کوبنده شما در همایش تجلیل از نخبگان و قهرمانان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و در حمایت قاطع از حزب الله نشان داد که سران جمهوری اسلامی چقدر در گفتار خود صادقند. آنجا که گفتید: «جمهوری اسلامی ایران جان خود را برای حزب الله می دهد.» ای کاش در کنار کلمه جمهوری اسلامی، کلمه شیعیان ایران را نیز می افزودید تا دل حزب الله و مظلومان جهان بیش از بیش شاد و خوشحال گردد. چه زیبا گفتید که: «قطعا اگر به حزب الله تعدی شود، ایران پشتیبان حزب الله خواهد بود، زیرا حزب الله افتخار عالم اسلام بوده و کمر اسرائیل را شکسته است.» و حقا حزب الله مایه افتخار شیعیان جهان است. رئیس مجلس شورای اسلامی، قطعا رضایت خدامند متعال در گرو این جمله شماست که: « اگر مقامات غربی درباره حزب الله و مقاومت حرف درشت بزنند، قطعا تو دهنی می خورند.» و باید گفت خدا خیرتان بدهد و این سخنان را که نوعی عبادت به درگاه پروردگار عالم است را از شما به احسن وجه قبول کند. این گونه مواضع صریح و محکم شما نشان این دارد که قطعا ریاست مجلس شورای اسلامی زیبنده شماست. در پایان از شما خواسته می شود که باز هم در پشتیبانی از حزب الله و مظلومان جهان پافشاری نمایید چراکه شیعیان جهان هم نوای شمایند.

التماس دعا - 92/10/28

نویسندگان سایت پاک اندیش (www.paakandish.ir):

·         حمیدرضا محمودخانی (لیسانس رشته قدرت دانشگاه شهید بهشتی تهران و طلبه)

·         روح الله بی باک (دانشجوی کارشناسی ارشد رشته الکترونیک دانشگاه تربیت مدرس تهران)

·         سینا مجیدیان (دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مخابرات دانشگاه علم و صنعت تهران) (نام ایشان به علت تایید نکردن حذف می شود.)

·         مرتضی ملوندی (لیسانس رشته کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران)

·         مصیب حاجی مقصودی (دانشجوی کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران) (نام ایشان به علت نظر ندادن حذف می شود.)

·         سیدمحمدصادق سیدی (دانشجوی کارشناسی ارشد رشته الکترونیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران)

·         امیر حاجی علی خمسه (دانشجوی کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف تهران) (نام ایشان به علت نظر ندادن حذف می شود.)

نظرات 6 + ارسال نظر
روح الله یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 23:38

سینا الان متاسفانه به نظر میرسه مساله ی قدس و آرمان فلسطین به اندازه ی دولت قبل،مورد توجه نیست و اگر ترکیب مجلس آینده تغییر اساسی کند، وضع بدتر هم خواهد شد(من قصد سوء اندیشه در مورد خدمتگزاران نظام رو ندارم ولی فلسطین و آرمان آن اولویت پایین تری پیدا خواهد کردکه تفاوت در اولویت ها باعث این امر می شه.)لذا در چنین شرایطی .....نوشتن این تشکر اهمیت بیش تری پیدا می کند.
ناگفته نماند،سیاست های کلی نظام با تغییر دولت ها تغییر نمی کند.اما در اجرا ممکن است تفاوت احساس شود.

سینا یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:42

من عرض کردم نیاز را متوجه نمی شوم
یعنی ما بیایم هر مسئولی مثل
روسای قوا، استانداران، شخصیت ها از حق دفاع کرد از او تشکر کنیم ؟

تو بعضی شرایط نیاز هست.

سینا شنبه 28 دی 1392 ساعت 00:52

چه نیازی هست؟

برای تشکر

علی جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:55 http://ali-hort.blogsky.com

درود

آیا می‌دانستید با دریافت لایک از طرف بازدیدکنندگان اهمیت و ارزش وبلاگتان برای گوگل افزایش می‌یابد؟

افزودن دکمه‌ی گوگل پلاس اصلی (اوریجینال) به وبلاگ شما

بسیاری از وبسایت‌هایی که روش افزودن دکمه گوگل + را شرح می‌دهند، برای تبلیغات، لینک وبسایت خود را در آن درج کرده و بدین‌گونه محبوبیت سایت خود را در اینترنت بالا می‌برند، درصورتی که مطلب وبلاگ من نحوه‌ی درج دکمه‌ی اصلی گوگل + را فراهم می‌آورد و در آن هیچگونه لینک خارجی وجود ندارد!
برای مشاهده‌ی مطلب به این آدرس بروید
http://ali-hort.blogsky.com/1392/10/27/post-1063/add-google-plus-to-your-web-log

پیروز باشید

م.م جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:17 http://paakandish.ir

انشالله

ممنون که سریع مراجعه کردی.
خداوند از ما راضی باشد.

روح الله جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:12

حرکت دلگرم کننده ای برای مسئول مربوطه خواهد بود.ان شاالله مورد قبول خداوند قرار گیرد.
به امید رهایی قدس،پیشرفت ملل مسلمان،نابودی جبهه ی صهیونیست

ممنون روح الله که زود مطالعه کردی.
هدف ما کسب رضایت خدامند متعال است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد