پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

داشتم تمام اسلام را فقط به بیست سنت می فروختم...

مبلّغ اسلامی بود.در یکی از مراکز اسلامی لندن که عمرش را گذاشته

بود روی این کار.تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و

کرایه را می پردازد.راننده بقیّه ی پول را که برمی گرداند20 سنت اضافه

تر می دهد.

  

می گفت:چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که آن مبلغ

اضافی را برگردانم یا نه آخر سر بر نفسم پیروز شدم و بیست سنت را

پس دادم و گفتم آقا این را زیادی دادی...

گذشت تا به مقصد رسیدیم.موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون

آورد و گفت:آقا از شما ممنونم.پرسیدم بابت چی؟گفت می خواستم

فردا بیایم مرکز شما و مسلمان بشوم اما هنوز کمی مردد بودم.

وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم.با خودم

شرط بستم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم.فردا خدمت

می رسم.وقتی این را شنیدم تمام وجودم دگرگون شد و حالی شبیه

غش به من دست داد.

من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را فقط به

بیست سنت می فروختم...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سال نو مبارک چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 21:22 http://x.co/434eP

بر آمـــد باد صبــــح و بــوی نـــــــــوروز
بـــه کـام دوســــــتان و بـخــت پـیــروز
مبـارک بادت این ســـال و همه ســـال
همــــایــون بادت ایــن روز و همــه روز
[قلب]
[قلب]
خیلی خوشحالم به وبلاگتون سر زدم و از مطالبتون حتما استفاده خواهم کرد.

ازتون دعوت میکنید به سایت مرجع طراحان کارت پستال و عکس نوشته تشریف بیاورید
با کارت پستال های تبریک عید نوروز و مدل های تزئین سفره هفت سین بروز هسـتیم
تشـریف بیــاورید و اگر پســند کردید ســـایت رو لینــک کنید و به خبر بدید و نظر بگذارید
.
.
لطـــــــــــــــــــــــــفا با نام کارت پستال و عکس مارو لینک کنید.
..
..
برای لینک کردن بعد از وارد شدن به سایت آدرس اصلی رو میبینید که اونو لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد