پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

چرا ما بعد از گذشت 100 روز از فعالیتمان نتوانستیم کاری انجام دهیم؟

چون:

  1. سایت و فعالیت در آن را جدی نگرفتیم.
  2. به تعهدی که در اول فعالیت سایت دادیم، پایبند نبودیم.
  3. اراده قوی برای انجام این کار نداشتیم.

حال چه کنیم؟

به نظر من تک تک اعضا دور هم جمع شوند و اعلام کنند که قصد فعالیت جدی در سایت را دارند یا خیر؟ اگر جواب مثبت بود، تحولی در سایت ایجاد کنیم و از این انزوا در بیاییم (فقط دوستان، خواهشا، پای حرفی که می زنند، باشند.) ولی اگر جواب منفی بود، سایت را تعطیل کنیم.

یاعلی

نظرات 4 + ارسال نظر
حمیدرضامحمودخانی پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 17:41 http://EHYA.BLOG.IR

تازه
کی گفته بعد از گذشت 100 روز از فعالیتتان نتوانستید کاری انجام دهید؟

حمیدرضامحمودخانی پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 08:35 http://EHYA.BLOG.IR

سلام به رفقای دانشگاهی خودم...
شهادت حضرت زهرا رو تسلیت می‌گم. إن شاء الله همگی ما هم در راه ولایت شهید بشویم......
برادر، من تقریبا به اینترنت دسترسی ندارم.(برعکس چند وقت پیش) فلذا نتوانستم در سایت مشارکت جدی داشته باشم. شرمنده
ضمنا مهر تأییدی هم بر حرف آقا مرتضی و آقا سینا می‌زنم.

حمیدجان دشمنت شرمنده.
شما همین که به سایت سر میزنی برای ما افتخاره.

سینا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 10:52

اهداف سایت:

عبادت خداوند متعال
نشر اندیشه های اسلامی و انقلابی
فراگیری مهارت کار گروهی
اطلاع از حال و اوضاع اعضا
بالا بردن سطح فکری
مطالعه مباحث اخلاقی و مذهبی


سلام دوستان
من فک میکنم تاحدی به اهداف اولیه رسیدیم
ما از یه وبلاگ انتظار نداریم که دنیا رو متحول کنیم
قرار بود ارتباط بچه ها باهم بیشتر باشه کار گروهی کنیم اطلاعات مفید به اشتراک هم بزاریم


انتقاد مرتضی رو قبول دارم خیلی وقته میخاستم بگم، خودم شخصا چون خبرهای سایتارو پیگیری می کنم اکثر متن دوستان رو قبلا خوندم
کار سید صادق خیلی خوبه خودش تحلیل می نویسه، همه به او سمت پیش بریم

م.م یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 12:18 http://paakandish.ir

منم موافقم که گاهی اوقات ماها مشارکت نمیکنیم. اینم به نظرم طبیعیه، چرا؟ چون که سر هممون شلوغه. چندان وقت نمیکنیم که کارامون رو انجام بدیم.

با این حال، به نظر من جای اینکه بیشتر به کارهای کمی روی بیاریم، به کارهای کیفی رو بیاریم.


بیشتر مطالبی که توی سایت میزنیم، از یه جایی کپی کردیم. چقد خوبه که تحلیل خودمون رو بنویسیم. ینی حتی وقتی که یه حدیثم میگذاریم، از دید خودمونم تحلیلش کنیم. بعد دوستان بیان مشارکت کنن که چه جوریه.

اگه هفته ای دوستان فقط سه مطلب بدن، ولی تحلیلی باشه، به نظر من خییییییییییییلی خوبه.

نکته ی دیگه ای هم که داره اینه که

باید سایتمون رو جایی لینک کنن.

یه روز بازدید سایت به 500 رسید، که از یه سایت به اسم قطار یا یه همچین چیزی لینک شده بود(مطلب رئیس جمهور و وزیر انگلیسی یا یه همچین چیزی)

اون مطلب خییییییییییییییلی خوب بود، از چه بابت؟
از بابت اینکه نظر و تحلیل اقای سیدی بود، هر چند که از نظرات خوانندگان رو دنبال میکردیم، متوجه میشدین که چقد با این تحلیل مخالفت شد، و این از نظر من تحسین برانگیزه.

دو تا وبلاگ برین، و توش نظر بذارین، و اسم سایت رو هم ذکر کنین تا اونام با ما آشنا بشن.


یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد