پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

یارانه

والا من یارانه بگیرمم، چیزی به من نمیرسه ولی حالا اگه یه وقت پیش اومد که بتونم یارانه بگیرم، باید بگم که:

 

به خدا سوگند، چه محتاج باشم و چه محتاج نباشم، اگر سبد کالا را در دست راست من، و سهام عدالت را در دست چپ من بگذارید، از یارانه انصراف نخواهم داد.



نظرات 3 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 10:24

انرژی هسته ای هیچ اتفاقی براش نیفتاده. رهبری هم گفتن که هیچی تعطیل نمیشه. اگه به خوردنه که الان پرونده رفقای دکتر محمود الان تو دادگاهه.
ما هم ادعا نمی کنیم که دولتی ها فرشتن. فقط سعی دارن به جای هارت و پورت، فشارهای تحریم رو از دوش ملت بردارن. حالا این که بتونن موفق بشن یا نه با خداس. ولی حداقل نیتشون خیره
در ضمن قبول دارم که بعضی اوقات خیلی عقب نشینی می کنن.
انقدر نگید خودم و خودش، این خودم و خودش شیطان است.

حالا خوبه من که از محمود دفاعی نکردم، فقط همین همین قد میدونم که دارو دسته ی محمود دارن تو دادگاه میان و میرن و خود محمودم تا حالا کسی پیدا نشده که بگه مشکل اقتصادی داشتی، بلکه فقط شاکی خصوصی داره. و حالا بماند که بچه هاشمی، یکی از بزرگترین کارترهای اقتصادی کشوره، رسما سال 88 واسه براندازی کشور تلاش کرد و یه مدتم تو انگلیس بی خبر از اینکه کشور دنبالشه، داشت با پول دانشگاه آزاد و جاهای دیگه خوش میگذروند و الان راست راست اینور و اونور میره.

رضا دهن منو باز میکنی میگمااااااا. نذار در مورد انرژی هسته ای و توافقات ژنو و دستاوردهای ظریف الممالک بگما، میگما، گفته باشم.

صادق چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 23:25

چرا وقتی این حرفارو زمان دولت احمدی نژاد می زدند، نمی گفتید دشمنی با دولت منتخب است؟ منتخب مردم از نظر بعضیا یعنی منتخب خود طرف.
به نظر من بخاطر این دولت که هر روز خبر تحقیر شدنشو از یک گوشه ای می شنویم و همش میگه انصراف بدید، نباید کاری کرد. ولی بخاطر پیشرفت کشورمون، اگه کسی نیاز نداره، یارانه نگیره.

نظر خودت واست مهمه صادق جان، ولی من تریلیاردرم که باشما، در صورتی انصراف میدم که مطمئن شم، سه برابرش منو جریمه میکنن.

نه بابت جرمیشا، نه، بابت اینکه یه مقدار پول بیشتر به خزانش میره.
فقط به این دلیل.

رضا چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 22:36

باز میگن ما صلاح دولت رو میخوایم!
آیا این کار خوبی است؟
آیا این چیزی جز دشمنی با دولت منتخب مردم است؟

اقا انرژی هسته ای مال ما بود، تو دستمون بود. من گفتم انرژی هسته ای مال ما بود، الان کو، کو؟

اینو که واسه مزاح گفتم، ولی من به این دلیل انصراف نمیدم که فک میکنم که جناب رئیس جمهور آدم دو رویی یه.

اومده میگه که پول نداریم، بودجه نداریم، پس این پیامکا چیه؟ استخر و جکوزی تو ساختمان ریاست جمهوری چیه؟

از نظر من به هیچ وجه نتونسته دولتی اسلامی تشکیل بده. و راستیتش رو بخواید فک میکنم که این پول تو جیب مردمم نمیره، تو جیب خودشون(حالا نه خود رئیس جمهور، بلکه دار و دستشون) میره.

اصلا آقا یک جمله:
چون که دربست در خدمت هاشمی رفسنجانیه، سعی میکنم در حد امکان، هر چی که گفت رو چپشو انجام بدم.

همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد