پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

دولت وکیل ملت

بسمه تعالی


من امید داشتم که با روی کار آمدن دولت حقوق دانان ، حقوق از دست رفته ملت که از سال ها پیش در عرصه های داخلی و خارجی پایمال شده و از بین رفته احیا و زنده شود . حق به حق دار برسد . امید داشتم که شعار "من حقوق دان ام ، نه سرهنگ (یا افسر) " شاهد این نکته باشد و حق واقعی ما را به ما برساند . عدالت را به شکل واقع در جامعه بیاورد .

در این هفت ، هشت ماهی که دولت جدید روی کار آمده ، چندین قطع نامه ، توافق نامه از این قبیل چیز ها نوشته و امضا شده که من احساس بی آبرویی می کنم . احساس سر افکندگی می کنم . آخر هر انسانی برای خود غرور و وجودی دارد . به خصوص اگر جامعه ، جامعه اسلامی باشد . دیگر حرف فرد نیست . حرف فرد مسلمان نیست . حرف جامعه اسلامی و دین اسلام است . از این دید ، بیشتر خجالت زده و شرمنده می شوم . آخر متابق دستور های اسلامی ، حق باید به حق دار برسد . ما هم ملت پیرو حق هستیم . در آیات قرآن آمده است که اگر شما از حق دفاع نکنید ، شما را از بین می برم و قومی دیگر می آورم که محب حق اند و حضرت حق هم آنان را دوست دارد ، دین خود را به دست این افراد احیا می کند . این نکات برای ما تکلیف آور است .

راه تعامل با دشمنان (کفار) نیز توسط صراط مستقیم ، تبیین شده است . اگر با زبان حکمت و موعظه و مجادله احسن ، مشکل حق شد ، چه بهتر (همانند وکلا ) ، اگر نشد ، دیگر جای صلح و دوستی برای احیای حق نیست . دیگر زور بازو و توان جنگی ملت است که می تواند حق پایمال شده ما را زنده کند . این هم وظیفه سرهنگ ها و افسران جنگ ها ( سخت و یا نرم ) است .

همه ما می دانیم که دولت منتخب ، به عنوان نماینده مردم توسط ملت انتخاب می شود تا به امور کشوری و سطح بالای جامعه رسیدگی کند . به تشابه کار یک وکیل که با تخصص خود ، زمام امور ما را به عهده می گیرد .

در مسئله و مشکلی جدید که آمریکا ، اروپا و انگلیس با تصویب و انتشار قطع نامه و بیانیه با شعار حقوق بشر ، سعی در بی آبرو کردن کشور و دین اسلام را دارند و این را بهانه ای برای تحریم های جدید خود قرار داده اند .

از رئیس جمهور محترم این در خواست را دارم که خود به عنوان حقوق دان و همچنین به عنوان نماینده و وکلی ملت ، حقوق از دست رفته ملت را چه در داخل و چه در خارج ، احیا کنند . وجهه یک کشور اسلامی نباید این چنین باشد .

ما افسران منتظر فرمان رهبر خود هستیم . این را هم می دانیم که اگر دشمن با حکمت و موعظه و مجادله احسن به راه نیامد و یا از آزار و اذیت مسلمانان دست بر ندارد ، تنها از راه جنگ و خون ریزی ( گردن تمام آنان را قطع کردن ) می توانیم این حق را زنده نگه داریم ( آیات ابتدایی سوره 47 قرآن کریم ) .


ما جزو امت پیامبر (ص) و علی (ع) و فاطمه (س) هستیم .

آنان را الگو قرار دادیم و همانند آنان

زندگی می کنیم .


ما پیروان حقیم - احیا گر این حقیم

با تشکر

حاجی علی خمسه


و من الله توفیق

در پناه حق

نظرات 1 + ارسال نظر
روح الله جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 21:32

کاملا منطقی به نظر میومد.ولی حواسمان باشد از رهبر جامعه اسلامی که فقیه آگاه به زمان و مسائل فقهی است و مراجع عظام جلوتر نرویم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد