پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

نمی‌توانید یارانه بدهید بروید، بگذارید محمود بیاید

سرویس طنز و کاریکاتور روزنامه قانون - ایمان پیربرناش: پس از اصرارهای حسن روحانی برای اینکه مردم از دریافت یارانه انصراف دهند، مدیر هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: «امیدواریم هموطنان در ثبت نام دریافت یارانه شرکت نکنند.»  به محض اینکه جمله را خواندیم یاد مادرمان افتادیم. در تعطیلات نوروز آجیل و شیرینی می‌گذاشت جلوی مهمان ولی دل تو دلش نبود. می‌شنیدیم زیر لب نذرش را ادا می‌کند که کسی آجیل نخورد. شیرینی تعارف می‌کرد اما هرکسی  را که شیرینی برمی‌داشت نفرین می‌کرد.   هر چقدر به او می‌گفتیم خب مادر من، آجیل نگذار جلوی مردم قبول نمی کرد. می‌گفت زشت است. البته آخرش هم طاقت نیاورد و کم شدن نسبت پسته به کل آجیل، بعد از اینکه خواهرزاده‌اش به منزل‌مان آمده بود را به روی‌شان آورد و حسابی آبروریزی شد.  حالا این‌ها مهمان بودند. ما سالیان سال است چنین زجری را تحمل می‌کنیم. شاید باورتان نشود ولی پدرمان 2کیلو موز می‌خرید و این 2 کیلو را در بازه زمانی یک سال و نیم استفاده می‌کردیم. یعنی فقط به عنوان دکور در خانه ما موجود بود. ولی در عمل کسی جرات خوردنش را نداشت تا وقتی مهمان می‌آید موز روی میز باشد. دست آخر هم چون موز سیاه می‌شد مجبور بودند شیرموز درست کنند بدهند بخوریم و سپس 2کیلوی بعدی خریداری می‌شد. اکثرا موزها که تمام می‌شدند ما به شدت گریه می‌کردیم. نه اینکه دلمان موز بخواهد، به آنها وابستگی عاطفی پیدا می‌کردیم. یک سال و نیم با آن موزها زندگی کرده بودیم. از برادرمان بیشتر دوست‌شان داشتیم.

حالا دولت هم موز و شیرینی و آجیل را گذاشته روی میز، به مردم می‌گوید دست نزنید. خب جمع کنید بساط پذیرایی را. حالا چون چند وزیر و آدم مایه‌دار انصراف داده‌اند، مردم هم باید بدهند؟ البته نه اینکه مشکلی با اصل این موضوع داشته باشند اما کمی درد دارد. درد اینکه سفره پهن است اما آنها باید جلوی شکم‌شان را بگیرند. آقای رئیس هدفمندسازی یارانه‌ها، ما با چنین وضعی بزرگ شده‌ایم. همیشه همه چیز روی میز بوده اما اجازه حمله نداشتیم ولی همه که مثل ما نیستند. عادت دارند آجیل که آمد روی میز، بخورند. شیرینی که آمد، بخورند. میوه که آمد، بخورند. شام که آمد، بخورند. ای کارد بخورند. چه خبره؟ هی ما هیچی نمی‌گیم بدتر می‌کنید.
اما حالا که با حسن روحانی صمیمی شده‌ایم و اگر ریا نباشد باید بگوییم شخصا به ما اس ام اس تبریک عید هم داده،  تجربیات‌مان در این زمینه را در اختیارش قرار می‌دهیم. بهترین راه این است که خودتان را سبک نکنید و به همه مردم یارانه بدهید. نمی‌توانید هم بروید بگذارید محمود بیاید خودش بلد است چطور بدهد. حالا خود دانید. یا بدهید یا بروید

نظرات 5 + ارسال نظر
روح الله دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 12:39

آخرین اخبار کشاورزی در ایران را در http://iana.ir/ بینید.

ربط؟

روح الله یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 21:14

بزرگترین فاجعه زیست محیطی کشور؛
قطع غیرقانونی ۲۰۰۰ اصله درخت باغ سیب مهرشهر

به اطلاع میرساند طی توهین به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام های نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود..

توجه داشته باشید دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسب های نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع)
emam naghi در وب خود قرار دهند تا پاسخی به این حرکت زشت و سخیفانه باشد.
اگر میتوانید سایت های حاوی این عکس های زشت رو هک کنید
اطلاع رسانی شود حتما
مراجعه شود به وبلاگ امام هادی النقی (علیه السلام)
http://yahadiyanaghi.blogfa.com
چند وبلاگ که در زمینه(حمایت از امام نقی علیه السلام بخاطر توهینی که در فضای مجازی به ساحت مقدس این امام بزرگوارشده) فعالیت دارند به محضر شما محب اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام معرفی میشوند ان شاءالله برای حمایتشون لینک نمائید و یا به این وبلاگا سر بزنید .

1.امام هادی النقی (علیه السلام)
http://yahadiyanaghi.blogfa.com

2.عشقم امام هادی علیه السلام
http://ya-20.blogfa.com
3.امام هادی(علیه السلام)
http://emam-hadi.blogfa.com/

4.امام علی النقی (هادی)
http://www.yaalinage.blogfa.com

5.امام عشق=هادی نقی
http://emamzman313.blogfa.com

درصورت امکان به دوستان دیگر نیز این وبلاگهارو معرفی کنید.اگر وبلاگی میشناسید که در این زمینه فعالیت دارد معرفی کنید.
اجرتون با امام مظلوم امام نقی علیه السلام
اللهم صل علی محمد و آل محد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج

حضرت امام حسن مجتبی (ع) در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند :
«در منبرها به مردم بگویید و به آنان دستور دهید .توبه کنند و درباره ی تعجیل ظهور حضرت دعا کنید .
دعا برای آمدن آن حضرت مانند نماز میت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عده ای از دیگران ساقط شود ؛بلکه مانند نمازهای پنج گانه است برهر مرد و زن بالغ واجب است برای ظهور امام زمان غایب دعا کنند.»
آشتی با امام عصر ص91
**********************************************************************
امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید0
سلام من دارم سعی می کنم این دو مطلب را در اینترنت گسترش بدم به این صورت که به وبلاگای مختلف سر می زنم و در نظراتشون این مطلب رو میذارم اگه اون افراد هم در هرروز یا ماه به چند نفر خبر بدن افراد زیادی مطلع میشن شما میتونید مثل من عمل کنید یا اینکه یه پست از این مطلب تو وبلاگتون قرار بدید ،یا به اطرافیانتون یاد آوری کنین و یا هر شب دعای فرج را راس ساعت 22 قرائت کنین
لطفا
با هر توانی که دارید این مطلب رو منتشر کنید

نام یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 12:00

نمیتوانید بروید کنار بگذارید محمود خودش بیاید یارانه بدهد .لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد