پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

رمزگشایی از خانه نشینی احمدی نژاد


نظرات 2 + ارسال نظر
روح الله سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 13:30

وی گفت: اگر بنا به پاسخگویی باشد و این‌که در برابر تهمت‌هایی که هر روز از گوشه‌ای زده می‌شود ما بخواهیم وقت خود را معطوف به پاسخگویی کنیم، معنی آن این است که ما به هدف خود نرسیده‌ایم؛ چرا که ما اهداف بلندی داریم. ما باید تورم را کاهش دهیم و قدم به قدم آن را مهار کنیم. باید این اسب سرکش را در مسیر درست قرار دهیم.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان این که ما باید برای جوانان عزیز خود که خوشبختانه اکثر آنها تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مختلف هستند، شغل ایجاد کنیم. گفت: آیا کسی می‌تواند تحمل کند که در یک خانواده که دو فرزند جوان دختر و پسر که دارای تحصیلات عالیه هستند و پدر و مادرشان با هزار امید و آرزو آنها را به مدرسه و دانشگاه فرستادند، اکنون بیکار باشند و پدر و مادرشان به جای خوشحالی و لبخند دنیای از غم و غصه بر دل آنها سرازیر باشد.

روحانی ادامه داد: بحث بر سر پول نیست، اشتغال بالاتر از پول است، بیکاری تنها بی‌پولی نیست، بلکه آغاز ده‌ها مشکل و گرفتاری است. بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، بدهکاری، جدایی، طلاق و ... از بیکاری نشات می‌گیرد و آغاز می‌شود . امروز همه باید دست به دست هم بدهیم و مددکار بشویم، باید این غول بزرگی که به نام رکود بر اقتصاد ما سایه افکنده، همه با همکاری یکدیگر از این کشور دور کنیم و باید شرایط را جهت رونق اقتصادی در کشورمان فراهم کنیم.

روح الله سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 13:29

رییس جمهور:عده‌ای به نام این‌که باید در برابر ابرقدرت‌ها بایستیم، جیب مردم را زدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد