پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

تشکر بابت خوش آمدگویی

با سلام خدمت برادر صادق


بابت خوش آمدگویی شما کمال تشکر را دارم و امیدوارم اعضای سایت فقط و فقط حق و رضای الهی را در پست هایشان مد نظر قرار دهند و تعصبات کورکورانه سیاسی مانع شکل گیری بحث منطقی و رشد عقلی اعضا و خوانندگان مطالب نگردد.

باشد که حداقل در خلوت خویش دچار درد عامل درونی ای که امروزه در مدعیان جامعه کم رنگ و بعضا محو شده است و وجدان نام دارد، نگردیم.

در رابطه با خوش آمد شما نیز با توجه به شناختی که از گروه دارم، اگر دو برابر هریک از اعضا نباشم به عقیده کارشناسان حداقل مساویم و اینکه دوستان را خطاب فرمودید نصف شماست، خوشحال میشوم بدانم مبنای سنجش شما چه بوده است؟؟؟ (با چاشنی طنز 50.7 درصدی) 

نظرات 5 + ارسال نظر
صادق جمعه 27 تیر 1393 ساعت 14:42

دیگه روزم انکار می کنی؟! اتفاقا دقیقا در خط اول نوشتی اعضای سایت!!!!
آدم در بدر ورود بقیه رو متهم به تعصبات کورکورانه نمی کنه!!!!

رضا چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 11:43

آقا اشتباه شد من نمیدونستم این جوهره زیادی مؤدب بودم. مسعودخان ببخشید انقدر مؤدب بودم. جبران می کنم ایشالا

کوپنت تموم شد حاج رضا... یو ها ها ها

روح الله سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 19:58

آقا مسعود.خوش آمدید....

صادق سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 17:51

جای تاسف داره مسعودخان نیومده اعضارو متهم به تعصبات کورکورانه سیاسی می کنی. این تفکرات اصلاحاتیه که هر کس غیر خودشونو افراطی می دونند. این دولتم، هر منتقدی رو افراطی میدونه و میگه هر کسی از ما انتقاد میکنه حتما از تحریما سود میبره و به ملت خیانت میکنه.
مسعود جان شروع بسیار بدی بود.

صادق جان آیا من تو پیامم به گروه یا کس خاصی اشاره داشتم؟؟؟
امیدوارم وقتی اطلاعات کافی راجع به زمینه یا موضوع یا شخصی نداریم، اظهار نظری به این شکل نداشته باشیم.

لازم میدونم بازم یادآوری کنم که امیدوارم تو پستامون تعصبات کورکورانه سیاسی، پیش داوری ها رو بذاریم کنار تا بتونیم به یه نتیجه برسیم و سعی کنیم تحمل شنیدن صدای مخالف و داشته باشیم.

با اینکه ارادت خاصی به آ سید صادق دارم ولی صادق جان جهت گیری شما از مقایسه پاسختان با رضا کاملاً مشهوده

رضا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 10:20

همچنین خوش آمد گویی ما رو هم پذیرا باشید آقا مسعود.
با آرزوی موفقیت برای دوست جدیدمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد