پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

اندک تأملی بر عذرخواهی شیخ حسین انصاریان پس از چند بار قسم خوردن در مراسم شب قدر سال 90

در مراسم احیای شب بیست‌وسوم رمضان ۱۴۳۲ (۲ شهریور ۱۳۹۰)، در حسینیه همدانی‌ها، که معمولاً سالانه حدود ۲۰۰ هزار نفر در آنجا شرکت می‌کنند با اشاره به برخی مشکلات و نابسامانی‌های موجود در کشور، از مردم عذرخواهی کرد و پس از چندبار قسم خوردن گفت:

مایی که شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو که انقلاب کنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم، اما این وضعی که پیش اومده رو نمی‌خواستیم. مردم! ما رو ببخشید؛ ما به شما وعده‌هایی دادیم که نشد. نمی‌خواستیم شما تو فشار باشید نمی‌خواستیم گرونی باشه و... غیر از امام زمان نباید به کس دیگری امید داشته باشیم. خیلی از ما بودن، دنبال صندلی نرفتن و نمی‌خواستن برن، الان هم هیچگونه برنامه مادی و دنبال صندلی رفتن ندارن، فقط ناراحتن برا شما با این که ما تقصیر نداریم دلمون نمی‌خواست اینگونه بشه، به جان امام زمان اقلاً امثال ما رو ببخشید، ما نمی‌خواستیم به اینجا برسه کار، شما ما رو گذشت کنید. الهی، خدایا میدونی ماها چه نیتی برا این مردم بزرگوار داشتیم، عملی نشد، خدایا خیلی جاهای این انقلاب به دست نامحرمان افتاده، دلشون نمی‌سوزه برا بندگان تو، حتماً هم این مردم بزرگوار با اخلاق از این همه مشکلات پیش آمده مارو می‌بخشن.
نظرات 1 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 03:48 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد