پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

برای من سواله ...

این آقایانی که می گویند در سال 88 تقلب شده است و نظام نامشروع است، چرا می آیند در این نظام پست دولتی می گیرند؟! چرا اینقدر اصرار دارند در این دولت حضور داشته باشند؟! آخر مگر این دولت برآمده از این نظامی که می گویند نامشروع است، نیست؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 16:09

خلفا اول تا سوم، از حضرت امیر (ع) کمک می خواستند، خب حضرتم دریغ نمی کرد. در صورتی که اینها خودشون میان سمت می گیرند و اصرار دارند در دولت باشند. بعدشم حضرت امیر (ع) چون حکومت آنها را نامشروع می دانست، هیچ وقت پست کلیدی در دستگاه آنها نگرفت و فقط به آنها مشاوره داد. درحالی که الان کسانی که نظام را نامشروع می دانند می آیند و پست های کلیدی مثل وزارت، معاون وزیر و مدیرکل هارو درخواست می کنند.
بعدشم اینها کارد به استخوانشان رسید و سال 88 کودتا علیه قانون اساسی کردند منتها نگرفت و شکست خوردند. چرا سعی در پنهان کردن واقعیت داری؟!

احمد یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 02:33

سلام صادق
این نظر رو ثبت نکن
سمت راست یه گزینه اضافه کن مثل آخرین پست ها که آخرین نظرات روهم در پست های مربوط رو بنویسه
این قدر هر روز پست میزارید که من از دستم در میره کجاها نظر گذاشتم و بحث کردم که بتونم دنبالش کنم
مرسی

ببخشید مجبور شدم ثبت کنم.
واقعیت اینکه قالب سایت، یک قالب آمادست. من نمی تونم این تغییری که گفتی رو اعمال کنم.
نیاز به کسی هست که برنامه نویسی بلد باشه که از عهده من خارج است.

احمد یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 02:24

حضور امام علی در دستگاه ابوبکر و عمر و عثمان را چگونه توجیه می کنید؟ پذیرفتن ولیعهدی اون ملعون از جانب امام رضا رو چطور؟ آیا این ائمه علیهما السلام نظامهای مذکور را مشروع میدانستند؟؟؟
اینکه امام حسین در برابر یزید قیام کرد بخاطر این بود که کارد به استخون رسیده بود و هیچ امیدی به بقای دین نبود.
یقین بدون که اگر الان هم کارد به استخون برسه راه دوم پاسخگو نیست و اساسا تنها راه قیام است.

روح الله جمعه 27 تیر 1393 ساعت 18:34

دقیقا کی رو می گی؟

از وزرا که زنگنه، آخوندی، نجفی. از معاونین وزرا و مدیران دولت که خیلی هستند. جعفر توفیقی، ...

احمد جمعه 27 تیر 1393 ساعت 18:21

برای افرادی که چنین طرز تفکری دارند دو راه حل وجود دارد.
1- انقلاب کنند و همه چیز را زیر و رو کنند.
2- در داخل نظام نفوذ کنند و فقط اشکالات موجود را اصلاح کنند تا جامعه به مسیر درستی که در نظرشان بود برگردد.

شما کدام راه حل را می پسندی؟ بنده انقلاب را برابر چند ده سال عقب افتادگی مجدد می دانم و به ناچار راه حل دوم را انتخاب می کنم.

منم با راه حل دوم موافقم ولی اشکالات با نامشروع بودن فرق می کنه. بلاتشبیه بگیم که مثلا امام حسینم میومد تو حکومت یزید نفوذ می کرد و حکومتو اصلاح می کرد. اینا اگه نظام رو مشروع بدانند و بیایند در داخل حکومت، اصلاحات بوجود بیاورند قبول است. ولی اینا از حرفشون درباره تقلب کوتاه نمی آیند.

مسعود جمعه 27 تیر 1393 ساعت 17:29

مشروعیت نظام و مردم تعیین میکنن پس حرف یه عده چه اینور و چه اونور مهم نیست،
من هنوزم نفهمیدم الان مشکل شما دلواپسی از دلسوزیه یا دلسوزی با دلواپسی یا ...

صادق جمعه 27 تیر 1393 ساعت 16:40

اینا که میگند نظام نامشروعه. چطور برای یه نظام نامشروع دل می سوزونند؟!

مسعود جمعه 27 تیر 1393 ساعت 16:23

سوال نداره، اینایی که میان پست میگیرین دلسوز نظامن و دوست دارن نظام به مسیر درستش برگرده و همه به رستگاری برسیم،
چطور حالا مگه عرصه به شماها تنگ اومده که اینقدر ناراحتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد