پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

تفکرات یک تحصیلکرده واقعی در مقایسه با یک تحصیلکرده با بورسیه رانتی

یک تحصیلکرده واقعی که با زحمات و تلاش های شبانه روزی خود در مسیر دانستن حرکت می کند نه با استفاده از نام ونشان پدر و عضویت در حزب و جناح خاص و بورسیه های غیر قانونی هیچ وقت، دم از سازش همیشگی نمی زند، بلکه راهکار مبارزه و ترویج اندیشه را مبارزه و حرکت هوشمندانه میداند، نه اینکه با هزینه و خرج تراشی برای مردم خویش انواع فحش و نفرین های مردم مظلوم مملکت خویش را دچار شود و دلش به این خوش باشد که اهل مقاوت است.

در پایان، برادران من که دائما دم از مقاومت می زنید و حرف های واضح را سخت درک می کنید، خیلی خیلی ساده می گویم مقاومت با خانه نشینی و در اختیار داشتن بهترین امکانات و بلند کردن صدا محقق نمیشود. مردان عمل شهدای عزیز ما هستند نه یک مشت ترسو که تا اوضاع مملکت آرام هست صدایشان بلند و وقتی خدای ناکرده جنگی رخ دهد و بحث دفاع از ناموس پیش آید همچون موش هایی در لانه های غفلت و ترس خویش پناه میگیرند.

نظرات 7 + ارسال نظر
روح الله چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 00:37

اینوریا دستگاه ایمان سنج دارن .....اون وریا شعور وشور سنج
خدا به خیر کنه

هر طور شما میگی درسته، روح الله خیلی سخت نگیر، ما همچنان در اول وصف دوست مانده ایم

روح الله سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 23:33

بخشید مسعود خان دستگاه شورسنج داری به مام بده...

شورسنج نه ولی شعورسنج چرا!!!
شما خودت بهتر میدونی که در حال حاضر سخن بزرگانی چون آیت الله جوادی آملی و بسیاری دیگر از عالمان دینی برای ما ملاک شعوره.

روح الله سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 01:08

چطو مسعود اولش میگی:" مردان عمل شهدای عزیز ما هستند نه یک مشت ترسو که تا اوضاع مملکت آرام هست صدایشان بلند و وقتی خدای ناکرده جنگی رخ دهد و بحث دفاع از ناموس پیش آید همچون موش هایی در لانه های غفلت و ترس خویش پناه میگیرند."
اما وقتی می فهمی همین شهدا توصیه به پشتیبانی از ولی فقیه کردن میگی:"مخصوصا شهیدانی که شور به همراه شعور باعث شهادتشان شده بود"
به این میگن سفسطه

روح الله عزیز چون میدونستم سو برداشت میشه اینو بازم تذکر میدم که ملاک عمل باید شعور باشه نه شور، البته گفتم حتی اگر شهادت تنها با شور هم انجام شده باشه خیلی با ارزشه در ضمن کسی فک نکنم با وصیت نامه های شهدا مشکلی داشته باشه
آقا روح الله اگه خیلی توضیح نمیدم واسه اینه که فک میکنم خیلی واضجه ولی فک کنم متاسفانه متوهمان بیکار دائما منتظر سو برداشت هستن.

سینا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 01:01

من فک می کنم مهمترین مساله همین زحمت کشیدن
اکثر ادما همچو ما نمی خایم زحمت بکشیم
ولی انقلاب ها همیشه با زحمت و سختی به نتیجه رسیدن

سینا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 00:59

مصیب چرا نظر نمیده !؟

رضا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 00:06

ملاک مبانی انقلابه نه افرادش. تو دیدگاه ما تنها کسانی که همیشه حق هستند اهل بیت هستند و غیر از اون ها هر کسی ممکنه گذشته خوبش رو تباه کنه.
بهتره مواضعمون رو محکمات بگذاریم نه اینکه یه عده میگن. من به اون یه عده اعتماد ندارم.
به شخصه واقعا فکر می کنم تو مسئولین امروز جمهوری اسلامی باتقواترین فرد خود رهبری هست.
تو بعضی از جاها اولش فکر می کردم مواضع جمهوری اسلامی اشتباهه و بعدا فهمیدم که اتفاقا درسته. نمونه بارزش در قبال سوریه.
خیلی وقت ها مواضع باید به وقتش گرفته شن و اگه بگذره دیره و الا شاید به سرنوشت توابین دچار شیم.
خلاصه مطلب این که تو جامعه ی سیاسی امروز ایران که پر از دروغ و تزویر و جناح بازیه من رهبری رو کاملا ترجیح میدم.

رضا چون میدونم آدم رک و روراستی هستی و واقعا همون طور که فکر میکنی بهتره تصمیم میگیری خیلی نظرات برام قابل احترامه، مشکل کسایی ان که با توجه به شرایط طمونه هرجا آتیش بلند تره دستشونو اونجا دراز میکنن و من از از این دست افراد متنفرم.
امیدوارم هرکی پیش وجدان خودش راحت باشه و به خاطر پست و پول و مقام و احترام ریا کاری نکنه

رضا دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 21:20

انشاالله همه ما انقدر قوی شیم که "وقتی خدای ناکرده جنگی رخ دهد و بحث دفاع از ناموس پیش آید همچون موش هایی در لانه های غفلت و ترس خویش پناه نگیریم"
شما که اینقدر شهدا رو قبول دارید خوبه یه نگاه به وصیت نامه شهدا بندازید. بیشترین بحثی که داشتن "تنها نگذاشتن ولی فقیه" بود.

حتما، مخصوصا شهیدانی که شور به همراه شعور باعث شهادتشان شده بود.(البته سوبرداشت کنندگان، سوبرداشت نکنند، لازم به تذکر است حتی اگر شهادت تنها با شور انجام شده باشد نیز از بسیاری از امثال ما جلوترند چراکه بر نفس خویش توانستند غلبه کنند)، حرفی میتواند سرلوحه امور باشد که از شعور برآمده باشد.

ما که زمان انقلاب نبودیم ولی الن خیلیا میگین کسایی که کمترین نقشی در انقلاب نداشتند و زمان شاه سکوت میکردند امروزه صداشون گوش آسمونو کر کرده و انقلابیا رو یکی پس از دیگری از میدان به در میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد