پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

روز قدس

گاهی خواب روزه دار عبادت نیست، خیانت است.!!!

مسلمین خوابیده اند.

این روزها نمازهای یومیه مسلمانان غزه پنجگانه نیست ششگانه است : صبح، ظهر، عصر ، مغرب، عشا و میت

روز قدس پاره تن اسلام را دریاب.

مرگ بر اسرائیل و آمریکا و انگلیس

 

یاعلی

نظرات 3 + ارسال نظر
love جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 05:12 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


3215

صادق جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 01:38

احسنت

میلاد اهورا جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 01:38 http://daramadinternet.rozblog.com

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیز
وبلاگ جالب و باحالی داری
اگه مایلی با هم تبادل لینک کنیم.
آدرس وبلاگم:daramadinternet.rozblog.com

اینم آدرس فروشگاهمه اگه دوست داشتی اینم لینک کن:
farvehar.derikshop.ir

با عضویت تو خبر نامه وبلاگم هم میتونی جدیدترین محصولات رو تو ایمیلت داشته باشی.

اگه لینکم کردی بهم تو قسمت نظرات وبلاگم خبر بده تا لینکت کنم.

موفق و سربلند باشی
میلاد اهورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد