پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

دلیل غیبت دو هفته ای من

به نام خدا

اگر به یاد داشته باشید یکی از اهداف مورد تاکید سایت که در صفحه اهداف سایت نیز آمده است، «اطلاع از حال و اوضاع اعضا» است. در این دو هفته ای که من نبودم، برخی دوستان لطف کردن تماس گرفتن و جویای حال من شدند. از همه آنها تشکر می نمایم و عرض می کنم متاسفانه 12 مرداد شوهرخالم فوت کرد و من دو هفته قم بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم. از اینکه دوستان چنین با معرفتی دارم، بسیار خوشحالم و به همتون افتخار می کنم.

یاعلی

نظرات 4 + ارسال نظر
حمیدرضامحمرودخانی پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 20:51 http://EHYA.BLOG.IR

سلام
خداوند رحمتشان کند

مسعود چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 00:23

روحشان قرین رحمت باد

سینا سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 17:39

خدا بیامرزتشون

رضا سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 10:52

خدایش رحمت کند
تسلیت ما رو پذیرا باشید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد