پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

قولی که وزیر علوم به آن عمل نکرد، آقای فرجی‌دانا این منصوبان شما فعال فتنه هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: در جلسه تشکلهای دانشجویی، رضا فرجی دانا وزیر علوم درباره انتصابات خود در دانشگاهها گفت: شما یک موردش را به من بگویید، من واقعا برادر جان متاسفم برای سیستم اطلاعاتی کشور که اینقدر عقب مانده است که چیزی را که شما می دانید را سیستم اطلاعاتی نمی داند. اگر یکی از افراد منتصب من در دانشگاه  منتسب فتنه باشد بگویید من همین الان تکلیف تعیین می کنم.

فرجی دانا در مورد توفیقی نیز گفت: در آن روز مشخص که دانشگاه تهران یک گله ای از آتش بود، تکلیف خودش دید که دانشگاه را کنترل بکند.

در فیلم زیر توضیحات وزیر علوم و فیلم حضور رییس دانشگاه چمران در اغتشاشات سال 88 و سخنرانی توفیقی در روزهای فتنه را ببینید:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد