پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

پاک اندیش

اندیشه های اسلامی و انقلابی

باید از خود شروع کنیم....

حدود دو ماهه که مسئول سایت خوابگاه شدم.سایت خوابگاه  20 کامپیوتر دارد.از من خواسته شد لیستی از سخت افزار های لازم نظیر موس وکیبرد رو که مورد نیاز هست تهیه کرده و به مسئول خرید دانشگاه بدم.این لیست رو تهیه کرده و دادم و بعد از خرید متوجه شدم که بی دقتی کردم و دو عدد کیبرد اضافه سفارش دادم.....البته این کیبرد ها به مرکز کامپیوتر دانشگاه برمی گرده ولی عذاب وجدان دارم که چرا این هزینه ی اضافی به بیت المال تحمیل شده....

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 19:05

خیلی خوبه روح الله جان

این که آدم اشتباهش رو بپذیره و بهانه نیاره خیلی عالیه
من شخصا شاید اینجوری نباشم پافشاری کنم رو اشتباهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد